poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Rozwiązanie konkursu

Konkurs blogowy zakończony, dokonano podliczenia głosów pod bacznym okiem Komisji Organizacyjnej Tysiąclecia (w skrócie KOT), którą to komisję można podziwiać na zdjęciu powyżej.
W konkursie wzięło udział 6 Czytelników, przyznam, że liczyłem na większą frekwencję, jak widać pomysł konkursu chyba niezbyt przypadł Wam do gustu – potraktujemy to więc jako eksperyment którego nie będziemy powtarzać. 3 głosy oddano na blogu, 2 na maila, 1 na forum.  Bardzo dziękuję za głosy i uzasadnienia Waszych wyborów – wszelkie komentarze są jak zwykle mile widziane.
Pojedyncze posty na które oddano głosy (żaden głos się nie powtórzył...), jak widać spory rozrzut tematyczny:
Dwa cykle na które oddano głos:
Komisja Organizacji Tysiąclecia dokonała także losowania nagrody. Nosy i łapy uczestników komisji zdecydowały, że Piotr z Wrocławia (głos oddany mailowo, skontaktuję się w sprawie adresu do wysyłki) otrzymuje album Johna Keegana i Josepha Darracotta The Nature of War. Mam nadzieję, że książka przypadnie Ci do gustu.
Raz jeszcze bardzo dziękuję wszystkim którzy wzięli udział w konkursie! Nieustannie też zapraszam do komentowania i dyskutowania wpisów na blogu, wszelkie uwagi (także natury krytycznej) mile widziane.
Korzystając z okazji witam także serdecznie nowych obserwatorów mojego internetowego bazgrania, mam nadzieję, że znajdziecie tu ciekawą lekturę!

Pozdrawiam serdecznie
Michał ‘Kadrinazi’ Paradowski

2 komentarze:

  1. Oj, nie wiedziałem, że Komisja Orzekająca Tu, będzie mruczała. Grybym wiedział, od razu bym zagłosował! Komisja chyba pamięta, że drapałem ją za uszami i dałem się wyspać w pościeli. Komisarze mają nowe koszyki? Pewnie więc już lokum pod kołdrą nie szukają. Zatem i tak bym nie wygrał...

    OdpowiedzUsuń
  2. Komisja pamięta, a jakże. Komisarze mają faktycznie nowe koszyki (tu fotka jeszcze w starych), ale Manson i tak śpi pod kołdrą ;)

    OdpowiedzUsuń