wtorek, 10 lipca 2012

Cisza w blogowym eterze, Biadolo III i OiM

Obiecywałem ostatnio, że wrócę do regularnego uzupełniania bloga, a tu skucha... Wszystkiego nie da się zwalić na granie w Diablo III (aka Biadolo III) ;) pora więc uchylić nieco rąbka tajemnicy. Siedzę nad wstępem historycznymi, kalendarium i opisami do podręcznika 'Potop' czyli suplementu do 'Ogniem i Mieczem' firmy Wargamer. Zapowiada się tam dużo ciekawych rzeczy, w tym dwie nowe armie - Brandenburgia i Siedmiogród. To jednak nie wszystko, gdyż zawracam ostatnio głowę Konradowi i Rafałowi (twórcom gry) kolejnymi pomysłami związanymi z OiM. Jako że już kilka nacji doczekało się historycznych podjazdów (mamy dwa litewskie, moskiewski i kozacki) opracowaliśmy też z Rafałem i szwedzki; z tureckim i tatarskim jest nieco więcej problemów (oczywiście źródłowych), ale mam nadzieję, że coś się uda w tej materii zrobić. Do tego zbieram materiały do trzech (tak, trzech!) armii które jak mam nadzieję zostaną wydane do OiM w podobnej formie jak Kurlandia (wszystkie jednak z 'naszego' teatru działań, więc bez orientalnych klimatów Persji czy odległej Angielskiej Wojny Domowej). Jedna z tych tajemniczych armii jest już praktycznie skończona, dwie kolejne są w ogólnym zarysie. Powstał jeszcze i kolejny pomysł w kwestii OiM, którego pierwszą próbkę złożyłem Szefom. Jak się spodoba to chciałbym z tego zrobić serię opisującą... ups, prawie się wygadałem. Cicho sza, lepiej nie zapeszać. Taki to pokrótce raport z placu boju. Z błogosławieństwem pewnego rzymskiego boga wracam do pisania listy armijnej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz