niedziela, 17 maja 2015

Szwedzi w 1813 roku (BW-N)


Znów wracamy do systemu "Bogowie Wojny - Napoleon", pora na kolejną nieoficjalną listę armijną. Jakiś czas temu wrzuciłem rozpiskę do korpusu duńskiego z 1813 roku, poprawiłem ten plik (zmieniłem zasady artylerii, doszło też kilka inspiracji do malowani) i można go znowu ściągnąć z dropboxa.
Duńczycy potrzebują jednak przeciwnika, opracowałem więc listę armijną dla armii szwedzkiej w 1813 roku. Pozwala ona wystawić 5 różnych awangard i 3 nieco zróżnicowane listy korpusu szwedzkiego z tego roku. Oczywiście to wstępna wersja zasad, mam nadzieję, że nieoceniony Artur (pozdrawiam!) spojrzy na nią krytycznym okiem i zasugeruje jeszcze jakieś zmiany. Póki co można jednak ściągnąć pdf z pierwszą wersją.
Mam już wstępnie rozpisany kolejny projekt nieoficjalnej listy do BW-N, tym razem dotyczące 1812 roku, ale o tym napiszę przy innej okazji.
Przy okazji reaktywowałem sobie stary Kadrinazi Wargaming Project, którym podpisywałem kiedyś Od Pskowa do Parkan. Od czasu do czasu różne nieoficjalne listy armijne do BW-N (a i nie tylko) będą sygnowane tym właśnie podpisem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz