wtorek, 8 września 2015

Malarze znani i nieznani - cz. LXV


Wspominałem ostatnio, że Rijksmuseum udostępniło znaczną część swojej kolekcji online. Gratka to niesamowita, bo też rysunków i obrazów tam mnóstwo, z tego wiele interesujących dla takich maniaków jak ja. Można też stworzyć sobie tam na stronie konto i oznaczać własne kolekcje tematyczne. Jako że biedny Ezra (znaczy się mój pierworodny) rozchorował mi się i teraz biedulek zasnął mi na rękach, mogłem sobie przynajmniej poszperać na stronie i stworzyć kilka własnych kolekcji. Podrzucam linki, może komuś się przyda:
Wojskowość XVI i XVII wieku - Europa Zachodnia - Jazda
Wojskowość XVI i XVII wieku - Europa Zachodnia - Piechota
Wojskowość XVI i XVII wieku - Wschód (Europa i Azja): Afryka też się załapała
Stopniowo będę je uzupełniał, w miarę badania zbiorów internetowych. 
Nie trzeba mieć konta na stronie muzeum, żeby przeglądać moje kolekcje - zaznaczyłem ich profil jako publiczny.
Miłego oglądania, a ja wracam do poszukiwań...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz