czwartek, 7 kwietnia 2016

Nowa książka, czyli przyjemności z pruskiej kąpieli


Miło mi poinformować, że na blogu zapanuje przez pewien czas cisza w eterze... Dlaczego miło? Jest to bowiem związane z książką, nad którą obecnie pracuję. Wydawnictwo NapoleonV rozpoczyna nową serię, zatytułowaną Armie Bitwy Wodzowie. Na pierwszy ogień pójdzie tu moja praca, o roboczym tytule Trzciana 1629. "Gorąca kąpiel" Gustawa II Adolfa. Z ogólnym zarysem serii jak i ze wstępnym planem książki można się zapoznać w odpowiednim wątku na forum historycy.org. Próbujemy wcelować w datę wydania na rocznicę bitwy, więc czasu mało a roboty sporo (chociaż sirca about 1/3 już napisana, więc nie jest źle...). Trzymajcie  kciuki, ja wracam do pisania.

8 komentarzy:

  1. Muszę wpaść do Nich na zakupy...
    Zanim podejmą ten, mocno wg mnie chybiony, pomysł :-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki Michale, na pewno nabędę :-) Akurat dzisiaj powinien się ukazać zeszyt z serii Zwycięskie Bitwy Polaków poświęcony temu starciu. Ciekawe,kto jest autorem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę nabyć i sprawdzić co tam ciekawego napisali

      Usuń
  3. Ale super :), powodzenia :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nono. Aż może se kupię ...
    Co prawda to zupełnie nie mój okres, ale Trzciana zawsze mnie jakoś interesowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę się starał obalić kilka mitów związanych z owym starciem ;)

      Usuń