środa, 20 maja 2015

Sveriges Krig wydane po polsku


W zeszłym roku (jak ten czas leci) pisałem o tym, że będę miał przyjemność redagować polskie wydanie słynnego Sveriges Krig 1611-1632, tłumaczone przez p. Wojciecha Łygasia. Długo to zeszło - z mojej winy - niemniej jednak pierwsza część ukaże się wreszcie nakładem Wydawnictwa NapoleonV. Zapraszam do zapoznania się ze wstępem, spisem treści i kilkoma przykładowymi stronicami na stronie wydawcy. Jaki widać część 1 można zakupić z ładnym rabatem w porównaniu z ceną okładkową. Jest to pierwszy z 16 zaplanowanych tomów, każdy oryginalny tom SK będzie w polskiej wersji podzielony na dwie książki.
Jednocześnie raz jeszcze dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w pracach nad redakcją tejże pracy! Mam nadzieję, że przypadnie ona do gustu polskim Czytelnikom.

2 komentarze:

  1. 16 tomow, uff, to ogromnie duzo - gratuluje samozaparcia i wytrwalosci, i powodzenia w dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Główna robota w rękach tłumacza, ja to w porównaniu z p. Łygasiem mam stosunkowo prosto.

    OdpowiedzUsuń